Siyah Noktalardan Nasıl Kurtulurum


Ben karma bir cilde sahibim. Özellikle burnumdaki siyah noktalarımdan çok şikayetçiyim. Daha önce farklı siterlerden araştırmıştım. Bir çok markanın değişik ürünleri var, onlarda işe yarıyor. Fakat sizde benim gibi bir sürü para vermek istemiyorum, uygun fiyata siyah noktalarımdan kurtulmak istiyorum diyorsanız size tavsiyem Bim de satılan siyah nokta bantları (Rituel De Beaute).

Ben başta çok tereddütle yaklaştım fakat zaten 5 tl alayım denemekten ne çıkar dedim ve alıp denemeye karar verdim. Kullandıktan sonra bir sürü tanıdığıma tavsiye ettim ve onlarda gayet memnun kaldılar. Sizinde denemenizi tavsiye ederim.

Ben duştan sonra kullanıyorum bunun sebebi ise; sıcak suda tıkalı gözenekler açıldığı için siyah noktalarınızdan daha kolay kurtulabilirsiniz. En derin ve büyük siyah noktalarınızın banda yapıştığını göreceksiniz. Duştan sonra ıslak burnunuza yapıştırın ve 15 dk bekleyin ve bu süreçte çok fazla mimiklerinizi hareket ettirmeyin ki burun bandı yerinden oynamasın 15 dk dolduğunda yavaşça tek tarafından tutup çıkarıyoruz.

İlk kullanımda hafta da 2 kez kullanın daha sonra hafta da bir kez. Zaten 3 - 4 kullanımdan sonra burnunuzda hiç siyah noktanızın kalmadığının farkına varacaksınız. Fakat siz yinede siyah noklatarın birdaha oluşmaması için 2 - 3 haftada 1 kez  siyah nokta bandını ve sonrasında tonik kullanmanızı tavsiye ediyorum. Ben her burun bandından sonra vazgeçilmezim olan toniğimi kullanıyorum.
Kullandığım tonik gerçekten mucizeler yaratıyor. Toniğim hakkında da bir yazı hazırlıyorum sakın kaçırmayın ;)
Gözeneklerimizin sıkılaşmasında toniğin çok büyük etkisi var. Eğer toniğiniz yoksa limondan faydalanabilirsiniz. Limonun da aynı tonik gibi gözenek sıkılaştırma etkisi vardır. Limon sürünce cildiniz biraz yanıyor ama korkmayın sakın hemen geçiyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.