Adet Ağrısı Nasıl Geçer


Merhabalar.

Hemen hemen her bayanın çektiği bu adet sancıları bizim kabusumuz oluyor biliyorum. Aynı ağrıları bende zamanında çok çektim. Üşüttüğüm zamanda halen çekiyorum. Bu adet sancılarımız adet olduğumuz sürece geçmeyecek kızlar.

Evlenmeden önce sürekli olarak acillik oluyordum. İlk 3 gün mutlaka iğneyle ayakta duruyordum.
Aşırı bir mide bulantısı, kramplar ve neremde olduğunu anlamadığım garip ağrılar. Şuan evli olduğum için ve o iğneler çok tehlikeli olduğu için iğne gibi bir çözüm yolum yok artık .
İlk olarak size tavsiyem ayaklarınızı üşütmeyin ve adet esnasında biliyorum halsizlik sorunu yaşıyoruz fakat evin içinde biraz yürüyün hareket adetinizin sökülmesine yardımcı olacak. Çok yürüyün demiyorum, kendinizi iyi hissettiğinizde 10 dk kadar yürümeniz iyi gelecektir.
Size bir meyve söyleyeceğim bu meyveyi adet döneminde sürekli tüketin.

  • Muz sindirimi kolaylaştırıyor. Şişkinliğinizi yok ederek krampların azalmasına, hatta yok olmasına sebep olacak.
  • Bitter çikolata yiyin sütlü çikolatalar yerine daha kakao su bol bir çikolata yiyin kramplar kalmayacak ve sizi mutlu etmeyi başaracaktır 😊
  • Bitkisel Çaylar tüketin papatya çayı gibi biliyorsunuz adet döneminde bayanlara hiç yaklaşmayın sinirli oluyoruz 😊 hem bizi sakinleştirecek hemde kan dolaşımını hızlandıracak çünkü papatya çayı damarlarımızın genişlemesini sağlar.
  • En önemlisi bol bol su tüketin adetimizin çabuk sökmesini sağlayacak.
  • Sigara alkol kahve tüketmemeye özen gösterin.
  • Eğer ki o ay üşüttüyseniz mutlaka ayakta ılık bir duş alın ve sıcak su torbası kullanın ama kesinlikle karniniza koymayın vücudunuzda gezdirin bel,bacak ve ayaklara(2 şer dk) gibi.

Bazen ne yaparsam yapayım geçmiyor diyorsanız bunları mutlaka deneyin derim. Nette yazılan yazılara inanmıyorum neler denedim ama geçmedi. Ben bunlarla ayakta kalabiliyorum.
Eğer ki bunları şuan yapamam misafirlikteyim, yoldayım vs. diyorsaniz yanınızdan hiç bir zaman ayırmamanız gereken bir ilaç önereceğim.
Bir sürü ağrı kesici ilaç kullanmışızdır eminim. Buscopan Vs. gibi ama benim tek kullandığım ağrı kesici ponstan ve çok memnunum 1 tanesi bana yetiyor. Denemenizde fayda var ki diğer ağrı kesiciler gibi yumurtalıklara hiçbir zararı yok. Buscopan bir ağrı kesici değildir sadece kas gevşeticidir ve bu ilacın hiç bir faydası olmuyor en azından bana. Ama yine de kadınsal bir durum olduğu için doğal yollarla ağrılarımı geçirmek daha mantikli geliyor bana. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Denemediğim hiç bir şeyi size aktarmiyorum mutlaka deneyin faydasını göreceksiniz.
Mutlu adet dönemleriniz olsun 😊

NOT: Verdiğim ilaç bana iyi gelen bir ilaçtır. Lütfen doktorunuza danışmadan kullanmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.