Saç Uzatma Formülü


Saç uzatma formülü ,kırıklara son, sağlıklı saçlara merhaba 😊
Benim sürekli kullandiğim ve çok memnun kaldığım bir kürü sizlerle paylaşmak istiyorum.

  • 5 yemek kaşığı zeytinyağı.
  • 1 adet yumurta sarısı
  • 2 tatlı kaşığı Hint yağı
  • 2 tatlı kaşığı tatlı badem yağı
Yumurtayı çırpıyoruz, üzerine diğer yağları ekleyip karıştırıyoruz ve 2 dk dinlendirip saç diplerimize masaj yaparak sürüyoruz. Bir toka yardımıyla saçlarımı topluyorum ve hava almaması için bir poşet geçirip 1 saat bekliyorum. (isterseniz streçte kullanabilirsiniz) Daha fazla bekletseniz de hiç bir zararı yok, rahatlıkla kullanabilirsiniz. Sadece bu saç küründe değil; saçınıza yaptığınız her kürde mutlaka poşet veya streç kullanın çünkü saç derimiz terlediğı için gözenekler açılır ve kürü saç derimiz daha çabuk emer .
Bildiğiniz gibi Oya aydoğan'ın saçları yaşına rağmen ne kadar gür ve bakımlı, peki ya bizimkiler ? Şuan sesinizi duyar gibiyim, saçım uzamıyor, uzadığında kırıklar oluşmaya başlıyor, tekrar kestirmek zorunda kalıyorum, çok cansız, V.s. gibi cümleler. Oya Aydoğan demiştim; zeytin yağı kullandığını sürekli söylerdi. Peki ya biz niye duruyoruz? Mutlaka deneyin. Hiç dökülmeniz kalmayacak sonuçları deneyelim beraber görelim. Bir yazıda iki bilgi vereyim size Hint yağı ve tatlı badem yağını kirpik ve kaşlarınıza da sürebilirsiniz.


  • Yumurta saçımıza parlaklık verir şaçları güçlendirir. 
  • Zeytinyağı saçı besler ve uzamasına yardımcı olur saç dökülmeniz durur.
  • Hint yağı saçları gürleştirir.
  • Badem yağı ise saçların hızlı uzamasını sağlar.

NOT :Bitkisel yağların soğuk pres olmasına dikkat edelim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.