Diş Tartarlarından Nasıl Kurtulurum


Diş tartarlarımdan nasıl kurtuldum

Diş tartarlarına son...

Merhabalar...

Benim de yeni tanışmış olduğum bir bitkisel çözüm.
Sene de bir kaç kere diş tartarları yüzünden doktora başvurup temizletme işlemi yapıyordum fakat bu yöntem hem sağlıklı hemde zararlı. Bir kere temizlettinizmi vay halinize sürekli temizletmeniz gerekiyor. Buda dişlerinizin minesine zarar veriyor .
Bir gün annem bu olayı komşumuza anlatmış komşumuzda anneme ceviz kabuğunu kullansın demiş ve ilk duyduğumda inanmadım şaşırdım. Komşumuz hayatında hiç diş macunu kullanmamış çok şaşırtıcı değil mi?

Bende denemeye karar verdim ve başladım cevizleri kırmaya sonra kabuklarını iyice yıkadım.

  • 2 bardak su
  • 1 avuç ceviz kabuğu
5 dk kaynatıyoruz ve dinlenmeye bırakıyoruz.

Daha sonra bitmiş listerine kutusuna hazırladığım ceviz kabuğunun suyunu koydum .
Tabi ben komşumuzun yaptığı gibi yapmıyorum ilk önce diş macunu ile dişlerimi fırçalıyorum daha sonra da hazırladığım ceviz kabuğu suyunu ağzıma alıp biraz bekletiyorum ve sonra hepsini tükürmeden fırçalıyorum, gerçekten çok temiz oluyor. İğrenç bir durum ama tartarlarım ağzıma geliyor. Düzenli olarak kullanıyorum, tartarlarımdan şimdi eser kalmadı 😊 Artık tartar yüzünden doktora gitmiyorum. Hem doğal hemde sağlıklı. Sizlerede sağlıklı, tartarsız günler diliyorum 😚

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.