Pankek




Merhabalar canlar...

Bugün yeni tarifle geldim size uzun zamandır yazmıyordum. Malumunuz sınavlar, ev işleri derken zaman geçiyor. Hemencik akşam oluyor. Pek güzel geçmeyen sınavlarımın ardından koştum geldim size. Bugün kendimi mutlu etmek istedim. Sevimli pankekler yaptım. Çok hafif ve çok lezzetli kızlar. Mutlaka, hatta hemen deneyin bence. 😊


Malzemeler

  • 2 yumurta
  • 3 yemek kaşığı şeker 
  • 2 su bardağı un
  • 1,5 su bardağı süt
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ




Yapılışı

Şeker ve yumurtalarımızı çırpıyoruz. Yağımızı ve sütümüzü ekliyoruz. Çırpmaya devam... Diğer malzemelerimizi de ekleyip çırpıyoruz. Sonra tavamızı hiç yağlamadan, ısınan tavamıza pankek hamurumuzdan 1 kepçe döküyoruz. Üzeri balon balon olduğunda ters çeviriyoruz. Pankeklerimiz piştii😋

Afiyet olsun canlar 😊


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.