Bayat kekle rulo pasta

Merhabalar...
Bizim evde telaş hiç bitmez.Her gün bir pasta,kek vs. Eşim sürekli farklı tatlilar istiyor.Bilirsiniz ki kek hemen bitmiyor ee zaten evde iki kişiyiz bende bunun kolay yolunu buldum.Hiç bir şeyi çöpe atmayı sevmiyorum birşeyler yaparak elimdekileri değerlendiriyorum.Elimde bayatlamıs olan damla çikolatalı,portakallı kekim vardı onu değerlendirip rulo pasta yaptım bende.Sizde çöpe atmak yerine lezzetli bir pasta yapabilirsiniz 😊 .
Tarifi sizinle paylaşmak istiyorum...
Malzemeler ;

  • 1 çay bardağı süt 
  • 7-8 dilim kek    
  • 2 kaşık kakao 
  • 2 yemek kaşığı şeker                                           


İç malzemesi ;
  • 1 paket krem şanti
  • 1 çay bardağı süt.
  • Ben hindistan cevizi koydum sizde istediğinizi ekleyebilirsiniz.

Yapılışı ;
Kekleri ufalıyoruz (un gibi olmasın).
Sütümüzü döküp iyice yoğuruyoruz.Daha sonra kakaomuzu ve şekerimizi ekliyoruz.Kekiniz kakaolu ise kakao koymanıza gerek yok.Tekrar yoguruyoruz.
Sonra yağlı kağıdın üzerine harcimizi koyuyoruz üzerine tekrar yağlı kağıt kapatiyoruz ve merdane yardimiyla kare olacak sekilde açıyoruz .(Ben buz dolabı poşeti kullandım daha kolay oluyor).

Krem şantimizi çırpıyoruz niye bir su bardağı süt değil diyorsanız iç harcinin katı olması gerekiyor .Ben hindistan cevizi kullandım krem şantimizin içine ekleyip karıştırıyoruz. Açmış oldugumuz hamurumuzun içine krem şantimizi sürüyoruz sonra da,yağlı kağıttan yardım alarak içe doğru kiviriyoruz daha sonra buzluğa 2 saat sonra hazır afiyet olsun ballar. 😊

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.