Evim evim güzel evim


Merhabalar...

Şimdi de size evimden bahsedeceğim. İnsanın en özen gösterdiği yeridir evi. 3 aylık evliyim. Benim avangart hastalığım var. Büyük ve eskitme mobilyalardan çok hoşlanıyorum.

Antalya'da gezmediğimiz mobilya mağazası kalmadı ve en beğendiğim içime sinen de açıkçası bu oldu. Biz bu konularda eşlerimize çok sormuyoruz hangisini begendiysek o, onların fikirleri çokta önemli değil sanırım bizim için, söz konusu evimiz ise tabi ki değil.

Mobilyalarımı almaya annem, teyzem, kayınvalidem, ben ve eşim gittik. Tabi bayan çoğunlukta olduğu için eşime pek söz hakkı doğmadı ve biz ne istediysek öyle de oldu😊 kızlar merak edenler için söylüyorum bu mobilyalarımı Antalya / Konyaaltı Bayramlar mobilya dan aldım. Avangart olduğuna bakmayın çok rahat ve ben çok memnunum. Tam hatırlamıyorum ama oturma gruplarım 5 - 6 bin civarıydı, yemek odamda 6,5. Beğenip almak isteyen arkadaşlar için söylüyorum; eğer Antalya da yaşıyorsanız Bayramlar Mobilyaya mutlaka bir uğrayın derim 😊

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.