Ahşap boyama

Merhabalar 😊
Uzun zamandır bloguma yazı yazmiyordum...
Yeni hobim mi desem yeni işim mi desem bilemiyorum ben gibi okumuş fakat calismiyor iseniz zamaninizi çok güzel degerlendirebilirsiniz kitap okuyarak muzik dinleyerek spor veya ben gibi ahşap boyayarak.
Ben ilk olarak kendi evim için  anahtarlıkve tepsi boyadim çok beğenildi zamanla sipariş almaya başladım ve işimi büyüttüm tepsiler,anahtarlıklar,suplalar ev için çeşitli aksesuarlar.
Ahşap ham olarak bile pahalı biliyorum fakat can sıkıntısı işte en azından el harcliginiz çıkıyor güzel tarafını düşünelim zaman zaman sıkılıyorum boyamaktan ama sonunda güzel işler çıkardığımı görünce mutlu oluyorum hele birde yaptığın is beğenilince çok daha mutlu oluyorum 😊 Video çekme ihtimal im olsa size nasıl boyandigini neler yaptığımı gösteririm dim fakat sizin için güzel fotoğraflar paylasacagim merak ettiginiz öğrenmek istediğiniz her ne olursa bu konu hakkında sizlere yardımcı olabilirim .Mutlu günler diliyorum tekrar gorusmek üzere kendinize iyi bakın 😚

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.